יום שלישי, 31 בינואר 2012

Daniella

Dear pen pal,
Hi, let me introduce myself.
My name is Daniella Nissim.
I'm 11 years old.

I study in grade 6-a. I have 2 sisters.
My baby sister is Lihi amd my oldest sister is Moran.
I'm always fighting with my big sister and I always play with my little sister.
I love my parents.
I have many friends.
But my best friend is Chen.
My favourite food is pizza. 
What about you?
What do you like to do?
From, Daniella
חבר/ה לעת יקר/ה,
היי, הרשו לי להציג את עצמי.
שמי דניאלה ניסים.
אני בת 11.
 . אני לומדת בכיתה ו'1.
יש לי שתי אחיות: אחות תינוקת שמה ליהי, ואחות בכורה ששמה מורן.
אני תמיד רבה עם אחותי הגדולה, ועם אחותי התינוקת אני תמיד משחקת.
האוכל האהוב עלי- פיצה!
אני אוהבת את הורי.
יש לי הרבה חברים.
אבל חברתי הטובה היא חן.
האוכל האהוב העלי הוא פיצה.
מה איתך? מה את/ה אוהבים לעשות?
ממני דניאלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה