יום שלישי, 31 בינואר 2012

Hello from Mikayla

Hi,
My name is Mikayla Hertz. I just turned 12. I know it is complicated! I am in 6th grade, and I have a little sister, Sami.Her hebrew name is שרה.I have a mom and dad, and I love them. I have lots of friends too! My best friend in Jenna. Her Hebrew name is מרים. My favorite food is also pizza. I love to play soccer, basketball, tennis and dance. I also love to go shopping! I am happy to have a penpal, and I hope we will be good friends!
Mikayla Hertz
December 14, 2011


היי! השם שלי הוא מיכאלה הרץ. רק מלאו לי 12.  אני בכיתה ו-2. יש לי אימא, אבא ואחות קטנה שקוראים לה שרה. יש לי גם הרבה חברים. החברה הכי טובה שלי היא מרים. גם אני אוהבת פיצה!
אני אוהבת כדורגל, כדורסל, טניס וריקוד. אני גם אוהבת ללכת לקניות. אני שמחה שיש לי חברה מישראל! אני בטוחה שנהיה חברות טובות!
מיכאלה הרץ
דצמבר 14,2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה