יום שלישי, 7 בפברואר 2012

Happy Holiday from Mikayla

Dear Daniella,
Hi! It's Mikayla! I hope you have a great Hanukkah! Have fun eating latkes and donuts! I'm sure you will win all of the dreidel games! Do you eat gelt? D o you get presents? I get a few little presents every year. I have all of my famuly over, or I go to a friend's house. I love Hanukkah! I hope you have a very fun Hanukkah!
Milayla Hertz
December 20, 2011



שלום דניאלה!
אני מיכאלה! אני מקווה שיהיה לך חנוכה מצוין! אני מקווה שזה יהיה כיף לאכול לביבות וסופגניות.
אני יודעת שאת תנצחי בכל משחקי הסביבון! האם את אוכלת מטבעות שוקולד בחנוכה?
האם את מקבלת מתנות? אני מקבלת מתנות קטנות כל שנה.
כל המשפחה שלי באה לבית שלי,או שאני הולכת לבית של אחד מהחברים שלי.
אני אוהבת מאוד את חנוכה!
מקווה שיהיה לך חנוכה מאוד כיפי. 
מיכאלה הרץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה