יום חמישי, 2 בפברואר 2012

Hello from Rachel

Hi Ofir!
My name is Rachel Greenwald. I'm also 11.  Like you, I have many hobbies, but mine are reading, playing soccer, swimming, playing on the piano, listen to music and competing in triathons.
 am in class 6C at the Epstein School. I have 2 sisters. My older sisters name is Eliana and she in 14. My younger sisters name is Gabby and she is 8. I dont have any pets, but I wish I had a dog. My favorite books are the Harry Potter books, my favorite TV show is Glee. What is your favorite book and TV show?
       
             Hoping to hear from you soon,
                           Rachel

היי אופיר,
קוראים לי רחל גרינוולד. אני גם בת 11.  כמו שאת, גם לי יש הרבה תחביבים, אבל התחביבים שלי הם לקרוא, לשחק כדורגל, שחיה, לשיר, לנגן בפסנתר, להקשיב למוזיקה ולהשתתף בטריאטלונים. אני בכיתה ו-13 בבית ספר "אפשטיין". יש לי שתי אחיות. השם של האחות הגדולה שלי הוא חנה, והיא בת 14. השם של האחות הקטנה שלי הוא גבריאלה, והיא בת 8. אין לי חיות, אבל אני רוצה כלב. הספרים שאני אוהבת הם: הספרים של הארי פוטר, והתוכנית טלוויזיה האהובה עלי היא גלי. 
מהו הספר ותוכנית הטלוויזיה שאת הכי אוהבת?
           מקווה לשמוע ממך בקרוב,
                         רחל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה