יום חמישי, 9 בפברואר 2012

Shahar Kanetti Starts Her Story



From Shahar

I was a little girl with blue eyes and brown hair.
Everybody loved me.  " Our dear Neta!"  my parents used to say. But one day everything changed.
"I'm afraid Neta's real parents will find her!" My mom was crying.   "We will protect her!"  I heard my dad's voice.
Real parents? How?! Why was that happening to me?...
I took a big bag, put there my clothes and left my house.
I thought I would never come back…
הייתי ילדה קטנה עם עיניים כחולות ושיער חום. כולם אהבו אותי "נטע אהובה שלנו" ההורים שלי תמיד נהגו לומר. אבל יום אחד הכול השתנה.                                
"אני מפחדת שההורים האמיתיים שלה ימצאו אותה" אימא שלי אמרה בבכי. "אנחנו נגן עליה!" שמעתי את הקול של אבי.
הורים אמיתיים? איך?! למה זה קורה דווקא לי?...
אני לקחתי תיק גדול, שמתי שם את הבגדים שלי ועזבתי את הבית...
אני חושבת שאני לעולם לא אחזור לשם....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה