יום שישי, 3 בפברואר 2012

Hello from Becky

Dear Gal,
I'm Becky Greenberg. I'm 11 years old. I live in Atlanta, Georgia. I'm not that good in Hebrew either. I have two sisters. One is 14 and the other is 18. the 14 year-old annoys mea lot. I have a dog, whose name is Vector. (I didn't choose his name!) My dog is kind of fat, but I love him so much! He is also really cute. Maybe one day I can send you a picture of him. My hobbies are gymnastics and a lot of boys sports like football. I do gymnastics 4 times a week for 3 hours each day. I love gymnastics!!!
Hope to hear from you .
Yours,
Becky

גל היקרה, שלום.
אני אסתר גרינברג. אני בת 11. אני גרה באטלנטה. יש לי שתי אחיות גדולות יותר. אחת בת ארבע עשרה והשניה בת שמונה עשרה. האחות שבת ארבע עשרה מאוד מרגיזה אותי ומפריעה לי. יש לי כלב והשם שלו וקטור. הוא שמן אבל הוא חמוד ואני אוהבת את וקטור. התחביבים שלי זה התעמלות קרקע וספורט של בנים. אני עושה התעמלות קרקע ארבע פעמים בשבוע, שלוש שעות כל יום.

אני רוצה לשמוע ממך בקרוב,

אסתר גרינברג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה